Sunday, 29 March 2015

To The Star

assalamualaikum dan hai.
lama aku inda post entry kan?

ok. sekarang aku cuti semester. so sem depan aku akan balik pada 12 Jun. ceh, macam la ada orang mau tau. hahahaha.

by the way, sem depan aku akan masuk sem 3. so then, kami akan ada junior. ceewah. ayat tai gila. hahaha.

kenapa aku buat ayat pendek-pendek ni?
aku pun inda tau kenapa.

aku kan, ada isi IPG. then aku dapat untuk ujian, UKCG. aku memang teruja ni. namun, dalam masa yang sama, tetiba lah pula aku rasa dilema.

cita-cita aku memang dari dulu mau jadi cikgu. tapi sudah tersumbat untuk jadi doktor haiwan. walaupun belum sahih lagi lah untuk jadi doktor haiwan kan? dan sekarang, jiwa aku berbelah bahagi. kalau ikut, aku sem depan sudah masuk sem 3. tapi, belum tu lagi arah aku ke mana. kalau aku ambil IPG ni, memang cita-cita aku. tapi aku takut mau pasang impian dan harapan yang tinggi menggunung. cikgu! depan mata oohhh. hahah.

so, untuk UKCG ni, aku akan try. tengok lah macam mana kau nanti teah. ujian fizikal tu yang aku takut sikit. ya lah, aku ni sudah gemuk, makan terlebih. ahahah.

well, good luck kepada sesiapa yang akan ambil ujian. hope all the best.

dapat atau tidak, nanti aku fikir. okeh! jumpa di entry nanti.


ok fellas, action is the foundational key of all success. 



notahati-siiparasit

No comments:

Post a Comment

okey, aku tahu yang inda ramai orang akan komen di sini.. by the way, thanks.. tapi, tolong pastikan, no harsh word yaa..