Tuesday, 7 April 2015

hidup punya banyak pilihan

assalamualaikum dan hai :)

tajuk saiko gila. nguaahahahaha *evil laugh

baru ni kan, aku pegilah buat test pasal personaliti diri. eleeeh, dalam internet ja pun.

aku kalau bab describe diri semdiri, discover diri sendiri ni, aku memang gemar lah.

based on anything. rondom thing. apa? zodiak, tahun lahir, tarikh lahir, numerology, warna, ikut tai lalat ka. anything.

jadi, ada satu soalan ni, bunyi dia gini ;
- anda lebih suka
a) banyak kawan yang hubungan kurang rapat dan sebentar
b) beberapa kawan yang hubungan rapat dan kekal lama

permasalahan yang timbul di sini ialah ; aku bukan kedua-duanya.

aku suka banyak kawan. dan hubungan tu akan sentiasa rapat. in syaa allah. janganlah sampai kurang rapat and sekejap ja. bosan lah hidup. maybe sebab kita berjauhan and sibuk, so kita kurang touch dengan kawan tu. tapi tiada lah sampai hubunga yang sebentar tu. yang tu sedih. sengsara idup teah tuu.

beberapa kawan?? yang ini lagilah buat hidup aku merana. aku suka berkawan. kalau boleh aku mau ada kawan di mana-mana sekalipun. merata. seluruh dunia. haaaaa. nampak, rakusnya kehidupan teah. hahahaha.

jadi, aku kena jawab jugaklah soalan ni. dengan terpaksa aku jawablah yang b. sebab nampak menguntungkan sikit.

the end~

ini ja yang aku mau share malam ni. hohohoho.


notahati-siiparasit


No comments:

Post a Comment

okey, aku tahu yang inda ramai orang akan komen di sini.. by the way, thanks.. tapi, tolong pastikan, no harsh word yaa..